Връщане и Замяна
Защо от нас ?
Ние сме RobiCam. Директен вносител на смарт устройства за защита на домове, офиси, сгради, паркове и др.
Ние стартирахме дейността си през 2018 година, като за този период имаме над 30 000 доволни клиента, с над 90 000 броя устройства. Не спираме да се развиваме , всяка година печелим все повече доволни клиенти.
Обадете ни се!
Стараем се винаги да сме полезни и да помогнем ако продукта, който сте поръчали не е точния за Вас или имате затруднения с него. Преди да решите да върнете продукта ни се обадете, за да получите безплатна помощ при инсталация ( ако има нужда) или безплатна консултация. Ние се радваме да говорим с нашите клиенти и да им помагаме във всяко отношение. Нашите специалисти ще обърнат специално внимание на всеки отделен казус. Очакваме Ви!
0887387944
office@robicam.bg
Условия за Връщане и Замяна на продукт
На основание чл. 50, ал. 1 от ЗЗП, Потребител, който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП, има право да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, в срок от 14 (четиринадесет) дни от доставката.
Потребителят има право да поиска връщане на закупената стока в случай, че:
- Закупената стока не е използвана и няма следи от употреба;
- Покупката е направена от разстояние/ по телефона или онлайн и е от Физическо лице.
- Изключение от правото на връщане важи при покупка от търговски обект ( магазин) и когато покупката е от Юридическо лице, т.е. има издадена фактура. В тези случаи правото на връщане не е валидно.
- Не е нарушена целостта на стоката и опаковката.
- Не лиспват аксесоари, гаранционни книжки
- Попълни формуляра за отказ на договора
- Ако по някаква причина искате да замените или да върнете закупен от www.robicam.bg продукт, то транспортните разходите за връщане са за сметка на клиента.
Потребителят е задължен предварително писмено да информира Доставчика, че на основание чл. 55, ал.1 от ЗЗП, се отказва от договора от разстояние, преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а Търговецът изпраща на Потребителя незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
Потребителят връща стоката на Доставчика в 14-дневен срок от датата, на която Потребителят е получил закупената стока, като стоката трябва да бъде придружена с попълнен формуляр за отказ на договор. Във формуляра трябва да бъдат посочени причините за връщане на стоката.
Потребителят е длъжен да върне стоката на адрес:
гр. София, ул. Ралевица 94,
за РОБИКАМ ЕООД,
Тел: +359 887 387 944
До момента на обратното предаване на стоката от Потребителя към Доставчика, Потребителят е длъжен да съхранява стоката във вида, в който е получена, тъй като риска от нараняване/загуба на стоката е за сметка на Потребителя до приемането ú в склад на Търговеца (по ал. 1, чл. 55 от ЗЗП).
В случай на щети или загуба на стоката в този срок отговорността се носи изцяло от Потребителя и той загубва правото си по чл. 50, ал.1 от ЗЗП. Всички такси и разходи по връщането на стоката до търговския обект са за сметка на Потребителя въз основа на чл. 55, ал. 2 от ЗЗП. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. При връщането на продукт, чиято опаковка е повредена или непълна, от комплекта липсват аксесоари и/или съпътстващите продажбата документи, брошури, описания, гаранционна карта и т.н., по продукта има следи от износване, драскотини, охлузвания, намокряне с вода или други течности, Търговецът си запазва правото, да откаже връщането на стоката, съответно и на заплатената за нея сума.
Потребителят отговаря за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. В този случай Доставчикът възстановява намалената стойност на закупената стока.
Търговецът възстановява заплатената сума от Потребителя за закупения продукт в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на Потребителя да се откаже от договора от разстояние, след получаване, оглед и приемане на върнатата стока в склада на Търговеца.
Потребителят изрично декларира съгласието си възстановяването на суми от Доставчика да се извършва по банков път, независимо от използваното от Потребителя платежно средство за заплащане на извършени Поръчки.
В случаите, когато плащането е направено с банкова карта през ВПОС (виртуален ПОС терминал), Възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 14 дни.
При неспазване на срока за връщане на стоката от Потребителя, Доставчикът отлага възстановяването на заплатената сума докато не получи обратно стоката от Потребителя или докато не бъдат представени доказателства, че Стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Доставчикът не възстановява разходи за доставка, ако Потребителят доброволно е избрал различен куриер от предлаганите от Търговеца, с които има договорни отношения.
Доставчикът не възстановява заплатени суми за допълнителни услуги (разнос и монтаж).