Често Задавани Въпроси
Добре дошли в секцията “Често задавани въпроси”, в която можете да разберете кои са въпросите, които ни задават най – често наши клиенти. Твърде е възможно именно тук да намерите отговора на Вашия въпрос. Ако обаче го няма, не се притеснявайте да ни го зададете
Как да гледам камерата от компютър?
Можете да преглеждате Вашата закупена камера от RobiCam, чрез софтуера, който е създаден. Свалете програмата, инсталирайте я на Вашия настолен компютър или лаптоп.
Как да гледам камерата от повече устройства?
Необходимо е да инсталирате приложението на второто устройство ( смартфон, таблет) и да влезнете с вече съществуващия профил. Камерата ще се визуализира автоматично, без необходимост от настройки.
Мога ли да изключа камерата от захранването и да я преместя, без да правя нови настройки?
При изключване на Wifi камерата от контакта не са необходими нови настройки, камерата автоматично се свързва към рутера.
Мога ли да гледам повече от 1 камера на едно устройство?
Да, можете да добавите повече от една Wifi камера към профила си. Изберете + ( горе в дясно) и добавете следващата камера според инструкциите за инсталация.
Мога ли да поставя камерата на тавана ?
Да, след като я монтирате на тавана, то е необходимо, от настройки да изберете опцията с която ще обърне образа на 180 градуса – “Image rollover 180° ”
Wifi камерата не може да се свърже, каква може да е причината?
Причините могат да бъдат следните: Въведена грешна парола за домашния рутер, камерата не е ресетната, камерата не е разчела QR кода.