Допълнителни опции за продукти

Вие заслужавате допълнителна сигурност за закупените от Вас продукти. С нашата Удължена допълнителна гаранция, ние Ви предлагаме спокойствие и защита отвъд законовата гаранция, директно от РОБИКАМ ЕООД и нашия Централен сервиз.

Какво представлява удължената гаранция?

💡 За физически лица:
Удължете стандартната си 2-годишна гаранция с още 1 година – общо 3 години пълна защита.

🏢 За юридически лица:
Добавете още 1 година към Вашата 1-годишна гаранция – общо 2 години пълно обслужване и сигурност.

Основни предимства на удължената гаранция:

🔧 Директна отговорност от Робикам ЕООД

  • Гаранцията не е застраховка – тя е нашата ангажираност към Вас.

👨‍🔧 Експертен сервиз

  • Вашият продукт ще бъде обслужен от специалисти в Централния сервиз на РОБИКАМ.

📈 Защита на Вашата инвестиция

  • Удължената гаранция Ви осигурява дългосрочна увереност, че продуктът ще продължи да работи безпроблемно.

Как да се възползвате?

🛒 Закупуване:
Изберете услугата „Удължена гаранция“ директно при покупката на продукта.

📜 Активиране:
Гаранцията влиза в сила автоматично след изтичане на стандартния гаранционен период.

📍 Покритие:
Услугата покрива всички дефекти, които са резултат от производствени грешки и не са причинени от неправилна употреба.

Условия и допълнителна информация

  1. Кой може да се възползва?
    • Услугата е достъпна за всички клиенти на Робикам, както физически, така и юридически лица.
  2. Какво включва гаранцията?
    • Ремонт или подмяна на дефектния продукт в случай на производствени дефекти.
  3. Какво не покрива гаранцията?
    • Щети, причинени от неправилна употреба, природни бедствия или неспазване на инструкциите за употреба.
    • Защо да изберете Робикам?Нашата мисия е да предоставяме професионално обслужване и дългосрочна защита за Вашите продукти. Вашето доверие е нашият ангажимент.

      🛒 Възползвайте се от удължената гаранция още днес!
      ➡️ Попитайте нашите консултанти за повече информация или добавете гаранцията към Вашата покупка.

Експресна замяна от RobiCam

Спокойствие и сигурност с „ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ при повреда

Имаш проблем с Твоята гаранционна техника?
Не губи време и пари. Не чакай 30 дни за ремонт.
Не се страхувай, че техниката ти отново може да дефектира.

Вземи “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” за своята техника от Robicam.

С “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” Robicam ще ти замени продукта с нов, ако твоят се повреди.

Купи “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” за своята техника и бъди спокоен.

Какво е представлява ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА ?
„ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ осигурява замяна на продукта със нов продукт при повреда. В срок до 3 работни дни от получаване в сервизния  център на Robicam, ние Ви изпращаме чисто нов продукт идентичен с разваления.

УСЛОВИЯ НА “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА”:

  1. “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ е допълнителна услуга и осигурява замяна на продукта с нов или еквивалентен продукт при диагностициране на хардуерна повреда на същия. Решението за подмяна се извършва след извършване на диагностика в срок от 3 работни дни от постъпване в сервизния ни център . Продуктът се заменя с нов, като при замяната не се включват инсталация, прехвърляне на информация, настройки на софтуера, поддръжка или друга техническа помощ, освен ако клиентът не желае друго срещу допълнително заплащане или е предвидено друго в отделен договор за услуга.
  2. Гаранцията на LCD мониторите и екраните важи съгласно стандарта ISO 9241307: 2008 за допустим брой дефектни пиксели и събпиксели за един милион пиксела. Според този стандарт гаранция се признава, ако монитора има повече от 3 светещи или несветещи пиксела, или повече от 7 субпиксела по целия екран ( за 17” модели, за 19” съответно допустимото количество е по-голямо). За повече информация, се обърнете към търговците.
  3. Продуктът получен като замяна, се ползва от покритието на “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ до изтичане на първоначалният срок, за който е закупена услугата;
  4. „Робикам” ЕООД не носи отговорност, ако в случай на повреда на продукта се стигне до загуба на информация или данни, както и за всички вреди понесени от получателя поради такива загуби и единственото им задължение е да се замени дефектиралият компонент или продукт;
  5. По време на периода, обхванат от “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“, доставките на продуктите до и от сервиза на RobiCam е безплатен, ако рекламацията е основателна.

    “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ може да бъде закупена и след доставката на продукта. В такъв случай, тя следва да бъде закупена най-късно 1 месец след извършената покупка. Възможно е и да се откаже продажбата на такава допълнителна гаранция, ако продуктът не отговаря на условията за ползване на Робикам ЕООД.

    ОТКАЗ ОТ ПОКУПКАТА
    Клиентът може да откаже “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ и да изисква възстановяване на сумите не по-късно от 14 дни от датата на покупка и само, ако не е ползвал сервиз или замяна по време на този период.
    Искането за отказ трябва да бъде направено от крайния клиент, в писмена форма в търговски обект на RobiCam Group или по електронна поща на адрес office@robicam.bg, не по-късно от 14-тия ден от датата на продажба на услугата “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“.

Имате въпроси?

Не се притеснявайте да се свържете с наш консултант:

Робикам ЕООД
гр. София | България
ул. „Ралевица“ 94
Тел: +359 887 387 944
Email: office@robicam.bg

Може да търсите
КОШНИЦА 0