Експресна замяна от RobiCam
Спокойствие и сигурност с „ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ при повреда
Имаш проблем с Твоята гаранционна техника?
Не губи време и пари. Не чакай 30 дни за ремонт.
Не се страхувай, че техниката ти отново може да дефектира.
Вземи “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” за своята техника от Robicam.
С “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” Robicam ще ти замени продукта с нов, ако твоят се повреди.
Купи “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА” за своята техника и бъди спокоен.
Какво е представлява ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА ?
„ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ осигурява замяна на продукта със нов продукт при повреда. В срок до 3 работни дни от получаване в сервизния център на Robicam, ние Ви изпращаме чисто нов продукт идентичен с разваления.
УСЛОВИЯ НА “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА”:
- “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ е допълнителна услуга и осигурява замяна на продукта с нов или еквивалентен продукт при диагностициране на хардуерна повреда на същия. Решението за подмяна се извършва след извършване на диагностика в срок от 3 работни дни от постъпване в сервизния ни център . Продуктът се заменя с нов, като при замяната не се включват инсталация, прехвърляне на информация, настройки на софтуера, поддръжка или друга техническа помощ, освен ако клиентът не желае друго срещу допълнително заплащане или е предвидено друго в отделен договор за услуга.
- Гаранцията на LCD мониторите и екраните важи съгласно стандарта ISO 9241307: 2008 за допустим брой дефектни пиксели и събпиксели за един милион пиксела. Според този стандарт гаранция се признава, ако монитора има повече от 3 светещи или несветещи пиксела, или повече от 7 субпиксела по целия екран ( за 17” модели, за 19” съответно допустимото количество е по-голямо). За повече информация, се обърнете към търговците.
- Продуктът получен като замяна, се ползва от покритието на “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ до изтичане на първоначалният срок, за който е закупена услугата;
- „Робикам” ЕООД не носи отговорност, ако в случай на повреда на продукта се стигне до загуба на информация или данни, както и за всички вреди понесени от получателя поради такива загуби и единственото им задължение е да се замени дефектиралият компонент или продукт;
- По време на периода, обхванат от “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“, доставките на продуктите до и от сервиза на RobiCam е безплатен, ако рекламацията е основателна.
“ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ може да бъде закупена и след доставката на продукта. В такъв случай, тя следва да бъде закупена най-късно 1 месец след извършената покупка. Възможно е и да се откаже продажбата на такава допълнителна гаранция, ако продуктът не отговаря на условията за ползване на Робикам ЕООД.
ОТКАЗ ОТ ПОКУПКАТА
Клиентът може да откаже “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“ и да изисква възстановяване на сумите не по-късно от 14 дни от датата на покупка и само, ако не е ползвал сервиз или замяна по време на този период.
Искането за отказ трябва да бъде направено от крайния клиент, в писмена форма в търговски обект на RobiCam Group или по електронна поща на адрес office@robicam.bg, не по-късно от 14-тия ден от датата на продажба на услугата “ЕКСПРЕСНА ЗАМЯНА“.
Имате въпроси?
Не се притеснявайте да се свържете с наш консултант:
Робикам ЕООД
гр. София | България
ул. „Ралевица“ 94
Тел: +359 887 387 944
Email: office@robicam.bg